r_mlk izelaren bende 9+3 deyim bugün gittim cinsiyet bende merak ediyorum da resim nasıl yüklediniz acaba
maco61 izelaren erkek benziyo. Ayy dua edin bende bu ay tekrar deneyeceğim bende bir erkek bebek istiyorum 🥹☺️ kızım var ona erkek kardeş çok isterim Allah basip etsin kolayından hamilelerin duası kabul olur derler
ozgul__ izelaren yani ben pek anlamam ama ben oğlumlda da kese ve bebek böyleydi şimdi kız bebişe hamileyim kese yuvarlak bebişin duruşuda farklı ona göre tahminde bulundum 😘😋
izelaren ozgul__ bende aşırı kız hissediyorum isim bile belli erkekse büyük şok olacak bize alıştırdık kendimizi 😂😂😂