seda_ay 20+3 bende alt karnım da baskı ve Ağrı çok oluyor aynı zaman da bel ağrısı fa ben enfeksiyondan şüphelendim idrar ve kan testi yaptım Sistit olduğumu öğrendim doktorum tel kullanımlık antibiyotik verdi inşallah geçer enfeksiyon şüphelenmesem gitmezdim yeterki sağlıklı olsun da çekerim ağrısını