Aysima51 Kızlar bu innovitada bi kenarı pembe bide mor olan var pembe olan daha güvenilir demişler ama yalancı pozitif alan oldumu hiç
Leontiine Aysima51 mor olanı bilmiyorum ben pembe ile öğrendim gebeliğimi sorun yaşamadım. Öncesinde negatiflerde de zaten tek çizgi çıkıyordu hep
dalginkiz Aysima51 başından beri hem yumurtalık hem gebelik testi inovita kullandım test hassasiyeti yüksek diye biliyorum yanılttığını düşünmüyorum
babymom2026 Aysima51 hayir ben yumurtlama olanini da kullaniyorum memnunum gebelik olanını da yaptim gösterdi yani benim belliydi ama☺️
Leontiine Aysima51 bende adet olmam gereken ilk gün silik çıkmıştı bekledim 2 gün sonra testi tekrarladım koyu oldu. 2 gün sonra tekrar deneyin isterseniz. Beta arttıkça koyulukta artıyor. Bide çok aşırı erken yapmışsınız o da etkiler
Aysima51 . Çok silik gözle seçiliyor ama resimde görebilir misiniz bilmiyorum regle 7 gün var yumurtlama 28 i
tahamommy Aysima51 çok erken yapmışsınız zaten şuan döllenmiş olsa bile yerleşme henüz daha yeni oluyodur, çatlamanın 10. Günü silikte belli olur o zaman yapın az kalmış zaten
Aysima51 babymom2026 benimkinde bi baksana ya çok silik erken diyemi yoksa yalancı mı bilmiyorum resimde görebiliyor musun