Kızlar selam 🩷 36+5 haftalık hamileyim. 15’inde kontrolüm var, 18’inde sezaryen olacak inşallah. Genital bölge ağdayı ne zaman yaptırsam sizce? Kontrolde “hadi doğuma” derler diye de çekiniyorum açıkçası 😅 Tecrübesi olanlar yazarsa sevinirim. Tavsiyelerinze ihtiyacım var 🙏