Veten doktorum yaptırmam gerektiğini söyledi ve hiç bir zararının olmadığı söyledi. Kendisine güvendiğim için yaptırdım. Çok şükür şekerim çıkmadı ama çıkması durumunda bebeğime zararı olabilirdi. Zaten verdikleri içecek gazoz gibi hatta neredeyse aynı. Evet sabah 8 de aç gittim