nuraydgn Ben geçtiğimiz haftada 30.haftamda yurt dışından geldim öncesinde 2,5saatlik araba yolu sonra 1,5 saatlik uçak derken Türkiye ye geldim.Ama benim gebeligimde risk yok (çok şükür) sizinde gebeliginizde risk yoksa gayet rahat seyahat yaparsınız ayaklarınız biraz agriyabilir sisebilir onuda bir iki kez lavobaya kalk otur yaparsanız çok bişey olmaz.