Talihkusu6666 Meryemak hepsi var ama test yapmaya korkuyorum bide böyle üsüyorum sonra sicak basiyor zaten doymak bilmiyorum 2 gündür
Meryemak Talihkusu6666 ayy bende aynı böyleydim sabah kahvaltısı normalde hiç sevmem yapmam ama o dönem ki hala aynı uyanır uyanmaz kahvaltı yapıyorum aç uyanıyorum resmen.
Talihkusu6666 Meryemak bilmiyorm test yapmaktan da korkuyorum negatif cikicak diye rabbim hayirlisini versin 😔
Talihkusu6666 Meryemak insallah hamilesindir kelimesini okuyunca icime bir ferahlama geldi belkide öyleyimdir.. test yapacagim bugun artik ne olacaksa olsun 😔❤️
sizdenbiriyim Sat 28 iki defadır kan veriyorum 2 çıkıyor göğüste dolgunluk yoğun akıntı var ama bugün yaptığım beta da yine negatif kafayı yicem artık gecikmenin de 8. Günü
Talihkusu6666 Mavimsimavi adet oldum dün kuzum 🥹❤️ ama bu ay ovulasyon testleriyle yapacagim doktorum kimyasaldan bir iki adetten sonra olur demisti belki Agustos bizim ayimiz olur? Sen ne yaptin
Mavimsimavi arsesraa yok gitmedim bugün günümdü olmadım bir kaç gün içinde olmazsam direk kan vereceğim ama sanki hep olmuşum olacakmışım gibi geliyor anlayamıyorum
Mavimsimavi Talihkusu6666 hadi bakalım Rabbim hayırlısını nasip etsin hepimize bende bugün günümdü olmadım ama o şekil ağrılarım var olcak mıyım olmayacak mıyım bilmiyorum bir kaç gün bekleyecem kan vermek için
arsesraa Mavimsimavi anladım canım inşallah gebelik olmuştur valla ben de aynı şekilde adet oldum olacam gibi bi ağrı oluyor