Merhaba, bizde 12+5 haftalığız. Fetal dna yaptırdık çok şükür sonuçlar temiz çıktı. Bebişimiz erkek. Benim bel ve kasık ağrım çok oluyor. Doktorum takviyelere başladı ama korkutuyor beni bu ağrılar. Dediğiniz gibi vajinada da batma oluyor. Normal şeyler sanırım ama insan evhamlanıyor işte. Ben sadece heveslenip emzik aldım, insan deli gibi alışveriş yapmak istiyor heyecanla☺️