moonmom1 Doğumu Mart ya da Nisan’a denk gelen öğretmen anneler izinleri nasıl yapacaksınız? Bir de bir şey daha soracağım. Ücretli izin hizmet süresinden sayılıyor değil mi?
Gul1402 moonmom1 ücretli izin sayılıyor ama ücretsiz izin sayılmıyor malesef bebisim. Bebis nisanda dogacaksa zaten bi şekilde donem kapanabilir. Raporla vs bi seyle
maviportakal_ moonmom1 dönemi kapatmak için doğum öncesi izninizin 5 haftasını doğum sonrasına aktarabilirsiniz 32.hafta yerine 37.haftada izne çıkabilirsiniz bi aksilik olmazsa ben öyle düşünüyorum
moonmom1 maviportakal_ tam olarak emin değilim, gebeligimi yeni öğrendim sayılır hesaplamalarima göre Nisan başı Mart sonu gibi görünüyor. Bakalım zaman yaklaştıkça netleşir, size de hayırlı olsun 🥰