moonmom1 ben dış gebelik yaşadım, adet görmeye devam ettim. Eğer öncesinde test vermemiş olsaydim muhtemelen farketmezdim bile gebelik geliştiğini. Takip ettik de öyle farkettik. Iki günde bir kan verdim ve hcg az az artiyordu. Sadece biraz daha ağrılı regl oldum. Boş gebeliği bilmiyorum ama kimyasal da oldu bende, reglim 3 gün geç oldu yine o arada kan verdigim için yukseldigini gördüm, ama cok az yukselmisti, regl olduktan sonra kendiliğinden sıfırlandı. Bos gebeligi bilmiyorum ama diger ikisinde kanaman filan yoksa çok dert etme bence askim bir de hayırlısı neyse o oluyor hep bence, şimdi kızım olacak Allah hayırlısı diye bunu yazmıs diyorum hep, inşallah sağlıkla kucağına alırsın sen de 🌸💕