edos23 bende hiç kuruma çizgisi görmezdim geçen ay 4 gün gecikmem oldu iki testte kuruma çizgisi görüp umutlandım daha önce hiç başıma gelmediği için evet bazen can sıkabiliyor adetin geçmesini bekleyip kan vermek en iyisi canım umarımm her şey istediğimiz gibi olur 🌸🍓