remse46 26 temmuz aksam catlatma ignesi oldum 28 temmuz asilama yaptirdim ne zaman test yapsam cikar cuma gunu tatile gidicem gitmeden test yaptiriyim mi
Busranur_mnts remse46 yol ne kadar uzun canım kendini çok yormamaya çalış ben klomen kullandım çatlama oldu 9. gün pozitif görmüştüm ama herkeste yerleşme farklı olduğundan 12. günü beklersen daha iyi sonuç alırsın
Melekumayy remse46 catlatma ignesi beta HCG hormonu iceriyor 14 gun dolmadan yaparsan yalanci pozitif gorme imkanin yuksek igneden 14 gun sonra yaparsan kesin sonuc alirsin
remse46 Busranur_mnts istanbul antalya 10 saat falan iptal mi etsem diye de dusunuyorum cok kararsiz kaldim test yapsamda cikmayabilir
EsoMom_ remse46 hastaneye gitmem bişeyi değiştirmez var sa da tatilden sonra belli olur çünkü beta hah küçük olduğu için bebek yemi oluştuğu için kese görünmüyor değerin 2000 üstü olunca gitmen daha iyi doktora :) idrar testi alıp deneyebilirsin perşembe veya cuma ona göre bi yol çizersin :)
Ha1999 kızlar merhaba yeniyim burda bişey sormak istiyorum enson 27 Haziran adet oldum 3 temmuz bitti 35 döngüm 7 gün oluyorum hala hasta olmadım ağrım fln yok sadece hafif göğüs ağrısı var bide beyaz krem akıntı kan versem cikarmi