gulcee_hnm Selam kızlar en son 6 Temmuz regli oldum ve 11’de bitti Ovulasyon takibi yaptım 20 Temmuz da pozitifti şimdi test yapsam sonuç çıkar mı ? Uygulama yarın regli gösteriyor 🥹
papatyax gulcee_hnm evet çıkabilir erken gebelik testinde burda okumuştum baya bir yada adet gününüzün sabahı da yapabilirsiniz
gulcee_hnm Yademm papatyax evet bende gördüm okudum ama aşılama oldum daha önce tutmadı günlerim de bazen 2-3 gün kayabiliyor ama doktor pcos yok dedi yarında bekliyip öyle yapayım o halde teşekkür ederim 💐✨