Doktor benim için cumartesi günü kadın doğum bölümünü açtı Cumartesi geldi benim için bebeğimi sağlıklı kucağıma almak nasip olmadı ama pazar kürtaj olmuştum. Sizin sağlığınızda bebeğinizin sağlığınıza asla göz ardı etmıyorlar çok ilgilendiler inanınki bebeklere çok değer veriyor kadın doğum bölümünde çalışanlar