iclalll bende aynı şeyleri yaşıyorum doktorda normal yeri daraldı dedi kendim çok aktif olursam hareket çok az yada yok dürtüyorum öyle hareket alıyorum 34 ten beri benimde öyle şimdi 36 yım bazen bir gün çok hareketliyse ertesi gün çok hareket etmiyor hele akşamdan sabaha kadar hiç hareket hissetmiyorum gece hareket yok kahvaltıdan sonra başlıyor. Artık kocaman bebek azıcık hareket etsede hissetmem lazım diye düşünüyorum ama bazen hiç yok ne kadar korkutsada beni sonradan ben burdayım annem diyor 🥰