sinemm22 Doktorumuz nipt ve gentanı önerdi fakat nipt için şikayetvar da güzel şeyler yazmıyor siz yaptırdınız mı hangi firma daha güzel sizce
Gahana sinemm22 merhaba benimde 2li trama testimde risk çıkınca doktor yaptırmamzda fayda var dedi bende şuan izmirde olduğum için burda yaptrmak için gentanla görüştüm saat 4 gibi gidip kan vereceğim
Sayke sinemm22 maddi anlamda rahatsanız yaptırın bence. Ben Eurofins’e yaptırdım. Fransaya yolluyolar. Eve gelip aldılar kanımı. Baya konforlu. (Biraz pazarlıkla 18bin verdik)
sinemm22 tubablgl Türkiyede yaptırmak istiyorsan 15 bin tl benim söylediğim iki firma Yabancı ülkeye göndermek istiyorsan 22-23 bin olarak değişiyormuş doktorumuz öyle söyledi bize
miniminnacikk sinemm22 Türkiye de ya da farklı bir ülkede ki sonuçlar arasında ki fark nedir acaba biliyor musunuz ?
sinemm22 Sayke euorfins söyledi doktorumuz o da 22-23 dedi işte ama doktor yaşınız daha gençsiniz ailelerde de genetik bir sıkıntı yok o yüzden türkiye de de yaptırabilirsiniz demişti bakalım düşünücez
Sayke sinemm22 geçtiğimiz hafta 18e yaptırdık ama yine de siz bilirsniz tabi. Taramalarda da bişey gözükmediyse o kadar para vermenin de anlamı var mı bilemedim