Kbraataselim 38+5 olduk bizde de tık yok. Dün kontrolümüz vardı nstde sancı falan çıkmadı. Benimle aynı ya da venden düşük haftalarda sancı çıktı ama bizde tık yok çok sinir oldum 🤣 ilk kızım 40+5te kendi sancımla normal doğumdu, ikinci kızım 38+0da kendi sancımla normal doğumdu. Bakalım bu ne zaman gelmek isteyecek. Sıcaklar bir yandan, ayak şişliği bir yandan, uykusuzluk bir yandan vallahi isyeaaağğğnnn diye haykırasım var 🤣