Kirmiziojee ben piyasadaki tüm kremleri kullandım lierac biooil ama hiç ise yaramadı… Catlaga meyilli bir cildim var ondan sanırım. Bu gebeliğimde hiçbir şey kullanmıyorum, Allah’a emanet gidiyorum bakalım. Ama genel olarak memnun olan çok var lieractan…