ilk testimi 29 trmmuzda yapmıştım ama nrgatif çıktı hala adet olmadım bende bir daha yapıyım dedim hayal çizgi mi görüyorum anlamadım çarşamba günü doktora gidicem. Sadecr çevremdekiler stres sinir yok iç çamaşırın dokusu yüzünden gecikmiştir falan diyincr pek heveslenmedim ama ilk defa böyle uzun gecikti (12 gün gecikti )