fatmanur3824 Bu ay ilk defa denedik olmadı bir de ovülasyon testi alayım diyorum hangi markayı almalıyım sizce ve nasıl kullanılıyor anlatabilir misiniz
Busraaaakkk fatmanur3824 İnnovita bence, 2.kullanısımda hamile kaldım gebelik testinde de 14.gün pozitif gördüm
fatmanur3824 Busraaaakkk çift çizgi olduğunda yumurtlama olmuş oluyo di mi bir de çatlama diyorlar çatlamada tekrar siliğe mi dönüyo