Elif3419 Çok heycanlııı yarından itibaren çift rakamlara düşeceğiz benim gibi olanlar varmııı nasılsınız hanımlar🥰🌸 25+5’deyim kızım olacak hazırlıklar devam ediyorum bugünde doktor kontrolüm var inşallah iyi geçer kilosu biraz azdı🥹🤲🏻
Fahriye41 Elif3419 ayyy ne güzel bizde bugün 26haftalik olduk son 98gun sanki böyle daha hızlı vakit gecicek gibi geliyor insana🤭
Elif3419 sevgidolubiranne aminnn aminnn🤲🏻 sizin cinsiyetiniz ne hazırlıklara başladınız mı☺️ ben yenidoğan çok almayı düşünüyordum ama arkadaşımın bebeğine bakınca 1 hafta içinde hemen büyüme oldu 0-3 aylıklar gayet rahat oluyor o yüzden yenidoğan almayı düşünmüyorum artık
sevgidolubiranne Elif3419 Ben öyle kapsamlı bişey almadım açıkça bi kaç parça aldım bişeyler gerisini de ihtiyaç oldukça almayı düşünüyorum çünkü çok çabuk büyüyorlar 🥰 cinsiyetimiz kız 💞
Elif3419 sevgidolubiranne evet haklısınız insan heveslenip dayanamayıp alıyor ama zamanla boyuna kilosuna göre alınır zaten☺️ isime karar verdiniz mi en zoru isim seçmek bence Eslem Sare’ye karar verdik🥰
Elif3419 Fahriye41 kesinlikle haftaları sayarken geçmezken 6.aya nasıl geldik 3 ay kaldı anlamadım valla su gibi kolaylıkla geçsin hep☺️
Annekuzusu123 Elif3419 bizimde son 54 Allah’ın izniyle 30+3 olduk 7 haftamız var Allah’ın izniyle inşallah ama zaman da geçmiyor artık bana eksiklerimiz bitti sayılır sadece bebek arabamız isimli hastane çıkışımız kaldı elbiselerimizi yıkamadım çantamız da hazır değil
Fahriye41 Elif3419 Amin inşallah canım ya bu sıcaklarda da çok zor oluyor hazırlıklarne durumda ben daha başlamadim eşime dedim daha çok son haftalarda toplu alırız diyor
Plansizgebe Elif3419 son 99 ☺️ 1 hafta sonra kontrole gidicem şeker yüklemesi yaptırıcam 2. Oğlan bakalım sağlıkla zamanında gelsinler inşallah 🤲🏻