eveeettt doğurdum öncelikle korkusu olanlar okumasın lütfen kimseyi etkilemek istemem. 29 temmuz için sezeryan tarihi almıştık çatım darmış 28 temmuz gecesi heyecandan uyuyamazken 3 4 kez iç
çamaşırıma ıslaklık geldi sabah olunca doktorumu aradım öğlen 12.30da sezeryanım vardı. hemen gelmemi söyledi bizde doğum çantamızla gittik öğleye kadar yatışı yaparız dönmeyiz diye düşündük saat 9.30da hastaneydik 10.16da bebeğim kucağımdaydı kızlar şok etkisiyle doğurdum. gelir gelmez nst diyerek doğumhaneye aldılar ebeler nstden önce apar topar alttan muayene yaptı 2 kez. ay böyle bir acı yok doktorum da yapmıştı ama gık dememiştim burda resmen çığlıklar attım çatı dar normal doğurmaz sezeryan doğru karar dedi ebe ve hemen nst bağlandı doktorum arayıp hazırlayın ameliyathaneye geliyorum dedi. beni bir ağlama aldı ki sormayın çok hazırlıksız yakalandım eşimi görmedim ailemi görmedim odamızı süsleyecektik hepsi kaldı en kötüsü de ben psikolojik olarak hazır değildim hüngür hüngür ağladım koştur koştur imzalar attırdılar çorap giydirdiler soydular hersey çok hızlı gelişti o korkuyla ameliyathaneye girdim spinal yapıldı 5 dk sonra bebeğimi bana gösterdiler bebişim çıkarken bastırdılar çok acıydı onu hissettim ve sadece vücudumda gezen eller hissettim daha sonra dikiş aşamasına geçildi ama ben bu aşamanın dikiş olduğunu bildiğim için psikolojik olarak fenalaştım hissettiğimi sandım bence çünkü kesiyi bilmediğim için hissetmemiştim masadan kalkmaya çalıştım bir yandan sol tarafıma bastırdıkları için ağrı girdi ve hemen uyutuldum sakinleştirici vermişler uyandığımda 1 saat olmuştu odaya gittim ve melek kızımı kucağıma verdiler böyle güzel bir duygu olamaz ilk yürüyüşüm hastane sürecim çok sancılı geçti ama kızıma bakınca değdi diyorum ikinciyi yapar mıyım çok isteğim yok yaşadıklarımdan sonra 😂 şimdi ilk güne göre fiziksel olarak daha iyiyim ilk 3 gün aşırı ağrılı geçti suan bebeğime bakabilir duruma geldim. aslında çok detay var ama sıkmak istemem tek tavsiyem doğuma sadece yanınızda rahat hissettiğiniz bebek kadar sizi de düşünen insanlarla gidin ben psikolojik olarak çok yıprandım yanımda kalanlar yüzünden bu da başka bir postun konusu ama sakın eşinizin kayınvalidenizin gönlü olacak diye istemediğiniz kişiler yanınızda kalmasın sizin sağlığınız da çok önemli siz iyiyseniz bebisiniz de iyi ♥️😇