Merhabalar ben daha önce eşimle aramda kan uyuşmazlığı nedeniyle bir bebek kaybı yaşadım iğne geç yapıldı 1.5 aylıkken kanamam oldu o zaman kan uyuşmazlığı olduğunu bilmiyorduk yeniden hamileyim ve bu sefer ne zaman yaptırmam gerekiyor bilmiyorum korkuyorum yine aynı durumu yaşamaktan yardımcı olur musun bilgilerinizle lütfen 🙏 🥹