Gokturkmom_ Son adet tarihim 18 marttı,tahmini doğum tarihimde 23 aralıktı :) Ben 9aralıkta epidural sezaryen ile kucağıma aldım oğluşumu :) Sizin tarihleriniz neler ✨🥹Umarım sağlıkla alırsınız bebişlerinizi kucağınıza ☺️
Deletedmom_808 Gokturkmom_ benimde bat 8 mart beklenen doğum 18 kasım ama sezeryan olacağı için daha erken olur 🥰
erikarpuz Gokturkmom_ sat 12 ocak, beklenen doğum tarihi 19 ekim ama ben 13 veya 15 ekimse doğacağını düşünüyorum nokta atışı gün verdim kendime hadi bakalım inşallah 40 haftayı geçip de akrep burcu olmaz 😂😂
Der_yaa Deletedmom_808 aralık olmasın kasımda haftası tamamlanmış olmuyor ki canm bn 10 şubat tahmini doğum tarihi 17 kasım çünkü
Silaaaamom2025 erikarpuz benim sat 26 ocak tahmini doğum 19 ekim sanırım her yerde farklı çıkıyor 😄 bende 15 ekim gibi bekliyorum nedense 🌸
1Ali 4 ocak son adet tarihimdi beklenen 10 ekimdi (10.10.24 güzel olurdu🫠) ama oğlum 8 ekimde gelmek istedi🥹🩵
bookworm 12 haziran son adet tarihim tahmini doğum 19 Mart gözüküyor ama doktor geç döllenme dedi ben anlamadım şimdi doğum tarihi ileri mi atacak ?
Bnenebiy53 Gokturkmom_ benimde son adet tarihim 13 mart aralığın ortalarına denk gelir illaki bir sıkıntı olmasa inşallah