ErsBegAs ayy ne güzeş yaa beşik kertmesi mi deniyordu aslan beyle benim kızı yapalım tam denk gelmişler🤣🫶🏻
Valla esila iyi ama mama takviyesi verdik 2 kere birinde şekeri düşüktü diğeri aranıyordu ağlıyordu sütüm az sanırım, nefes alırken burnu genzi dolu gibi geliyordu aspiratörle çektiler baya doluymuş 2 kere çişini yaptı az da kakasını yaptı, bana gelicek olursak ağrılarım var sabit uzanırken yada oturur yürürken iyiyim ama kalk otur yada uzan kalk yapmak çok zor, idrara çıktım gaz da çıkardım sadece tuvalete çıkmam da gerekiyormuş sanırım o yok henüz, göğüslerim de acıyor çatladı emzirirken sütüm yetmediği için de üzgünüm bir yandan uyuyamıyorum, sen nasılsın aslan nasıl gelişmelerden haber bekliyoruz 🫶🏻🫶🏻🫶🏻