TAkilicci Günaydın kızlar ☺️ 38+0 haftadayım, sabah 4 de suyum geldi uyurken fakat bu saat oldu sancı yok. Duş aldım şu anlık evdeyim sancılar yavaştan gelince çıkacağız. Lütfen bana dua eder misiniz? Sağ salim kuzuma kavuşayım 🥹❤️
Sila41_ TAkilicci günaydın bende 38+0 ım dün düzenli sancılarım 1 cm açıklığım vardı bj gün gideceğim bende bakalım ne olacak
Simisu Suyunuz gelince 1-2 saat içinde hastaneye gitmek gerektiğini biliyorum enfeksiyon riski açısından. Öyle bir durum yoksa sancıya kadar bekletirler ya da geri gönderirler yine de bir hastaneye gidin derim
petronix Simisu Su geldikten sonra eve kesinlikle göndermiyorlar doğumu başlamıştır artık demek normal olacaksa kaç saat beklerler açılma olmazsa ameliyata alırlar enfeksiyon riskinden
TAkilicci ErsBegAs Canım merhaba. Merak ettim seni de. Nasıl oldun ne durumdasın? Oğlun nasıl? İnşallah ikinizde iyisinizdir inşallah rahat geçmiştir
Sila41_ ErsBegAs bh gün öğlen 12 12 geçe doğurdum sezeryana aldılar açılmam yoktu çatım dar ve sancım çoktu diye allah sizin yardımcınız olsun inşallah
sinnakbs TAkilicci su geldiyse evde durmamanız gerekiyor Allah korusun enfeksiyon olabilir sancınızı beklemeyin
Budak41 TAkilicci Allah yardımcınız olsun inşallah bende 38+4 üm doktorlar ve ebeler hep bana suyun gelince hemen gel dediler. bence sancıyı beklemeyin hazırlanın hemen çıkın çünkü bebeğin solunumu sıkıntıya girer diye öğrettiler hep