Cümlemi şunu söyleyerek başlamak istiyorum ben yaptıysam hepiniz yapabilirsiniz:) hamileliğim boyunca buradan pozitif doğum hikayeleri okudum. Sonlarına doğru bir güvensizlik ve bir korku oluşmaya başladı. Öncelikle hamileliğim 30 haftaya kadar sıkıntısız ilerledi sonrasında mantar ve vücudumda dökülen yaralar oluştu sürekli kaşınıyordum kolestaz çıkmadı. Günlerim kabus gibi ilerledi. 38+0 olduğumda doktorum çatı muayenesi yapalım dedi ve ben bundan çok korkuyordum. Kendinizi kasmayın germeyin evet zor ama asla abartılan kadar değildi. Çatımın normal doğuma çok uygun olduğunu ve 2cm açılma olduğunu söyledi. Sonrasında benim kaşıntım artık geçmek bilmediği ve karnım aşırı büyük olduğu için perşembe akşamı 38+1 olduğumuz gün ağlayarak yarın gidip sezeryan olcam dedim. O gün akşam tam 3 saat yürüyüş yaptık aksaklı olarak yürüdüm merdivende ayaklarım yanana kadar yürüdük sonrasında ilişkiye girdim ve uyudum bu ikisinin çok etkisi olduğunu düşünüyorum. Gece 2 de bir sancıya uyandım ama normal mi yoksa yalancımı anlayamadığım için duşa girdim. Pilates topuna oturdum geçtiğinde bende yattım uyudum sonraki sancı 4.30 gibi geldi ama bağırtacak bi sancı hemen annemi aradım o arada sancı için dakika tuttum. Yarım saatte birdi. Annem gelene kadar 5 dakikada bire düştü. Hemen hastahaneye gittik. Açıklık kontrolü yapıldı 4 cm açılmam vardı. Sancı geldikçe sıcak suya girdim oda tamamen buhar oldu artık sancıyı rahatlattı. Her kontrolde açıklık arttı. 7cm olduğunda doktorum suyumu patlattı. Bi sonraki kontrole geldiğinde doğumhaneye gittim ve 2 ıkınmada oğlum kucağımdaydı. O hafiflik duygusu o ağlama sesi o kadar güzel bir hiski… Her şeyi unutturuyor diyemiyorum çünkü daha 3 günlük.
3700 kg doğdu.Saat 7 de girdiğimiz hastanede 11 de oğlumu kucağıma aldım. Şimdi emişiyoruz bakışıyoruz. Yattığımda dönebiliyorum eğilebiliyorum hepsi çok güzel. Rabbim bekleyen herkesin yardımcısı olsun ben hep kolay doğum yapmak için dua ettim. Dilinizden duayı eksik etmeyin