Yasemincifci Minik19 16. Haftamda yaptrmıstım ben canım sonucumda gayet iyi cıkmıştı korkulcak bişey yok iyi düşün iyi olsun bazı doktorlar 2 li testi yapıp 3 lüyü gerek görmüyolar
Gulnar44 Minik19 ayni gun cevabini ala biliyorsun vermiyorlar ama ben acil ogrenmem lazim diyince beni direk labaratuvara gonderdiler sonuclarida kendin yine labaratuvardan aldim yoksa 1gun sonra veriyordu.bu arada azeri misinin