xesra-0911 21 haftalık hamileyim detaylı ultrasonda doktorum alttan rahim ağzı ölçümü yaptı 30 mm çıktı sizce normal mi yeterlimi yoksa riskli mi
Ozgekiz xesra-0911 25 altı serklaj yapılıyor. 30 da büyük ihtimalle progestan ve istirahat vermiştir doktorunuz. Dinleyin derim 👌🏻 kendinizi yormayın, ağır kaldırmayın, uzanmayin, yere egilmeyin ve çok ayakta durmayin
Meltemanneolsun xesra-0911 40 ve üzeri normal demişti benim doktorum benimki 38 e inmişti onda bile panik yaptı. Uzayabiliyor dinlen ağır işler sakın yapma hep yat ve en az 3 litre su
xesra-0911 Ozgekiz evet progestan verdi vajinal fitil olarak kullanıyorum ama çok ileri ittiremiyorum onu umarım faydası oluyordur
Zeynzeyn @xesra-0911 benim üstten ölçmüş perinatolog 35 demiş ama bana hiç birşey denmedi bununla ilgili doktorum da birşey demedi raporda yazıyor. Şimdi 40 altı sorun denmiş ama ?
Ozgekiz xesra-0911 oluyordur, ben de dışarı çıkmayacak şekilde koyup uzanıyorum. Sonrasında oturup, ayakta durmuyorum ne olur ne olmaz diye👌🏻