mavi123_ Kızlar cuma günü kontrolüm var. Hem heyecanlı hem stresliyim. Acaba cinsiyet belli olacak mı? 16. Haftada cinsiyeti belli olan varmı?
DBE22 mavi123_ ilk kızımı 16. Haftalıkken yüzde 90 bir oran ile öğtenmiştim, doktorumuz yüzde 90 kız demişti ve kızım oldu 💕 şimfi ikinci kızımı da 17 haftakıkken öğrendim 🥰 sizin de yüksek ihtimal belli olur 😍🫶🤲