Hacerr Dolunay123 refakatçi kalabiliyor odalar tek kişilik çekyat var eşler kalamıyor sadece bayan kabul ediliyor. Doktorlar hemşireler ebeler hepsi çok ilgili ben aksi bir durum yaşamadım herşey yolunda gitti Bebek’ doktorları filan çok ilgiliydi 👍🏻
Dolunay123 Arkadaşlar turgut özal son zamanlarda kaç günde bir çağırıyo takip için,şuan 32 haftadayım 15 günde bir gidiyorum, birde nst ye hangi haftada girmeye başladınız
Dolunay123 Bende oğuz hocaya ,yeşim hocaya gidiyorum, aklıma takılan şeyleri soruyum istedim yapan arkadaşlara kaç haftalıktınız