Selim_Alparslan 2princessmother Evet ya sonradan gördüm bende ama keşke soyadlarını yazmasalar ortalığı iyice karıştırdı😅
2princessmother Selim_Alparslan aynenn 🤣🤣 soy isime uygun isim koymak benim hiç aklıma gelmedi hiçte gelmez sanırım
Selim_Alparslan 2princessmother Yani zaten 2 isim uydurmaya çalışılıyor genelde ben ikinci ogluma sadece Alparslan koydum zaten isim uzun birde ikinci isim arayisi ve bunun yaninda birde soy isim uyumu hiç uğraşamam 😅
2princessmother Selim_Alparslan iki kızım var isimleri çok uyumluu 3. Erkek olursa ismi hazır ama kız olursa bulamıyorum 😏
Aysunays Nazende12 Ayla ismini çok seviyorum o kadar güzel ki.🌙Fulya da çok güzel. İnci ve derin ise çok fazla.
Selim_Alparslan 2princessmother maşallah Allah bağışlasın canım kız evlat cok başka olur diyorlar benimde ikinci oglum olacak inşallah Rabbım nasip eder 3.ye 🤭
Seymatrkay 2princessmother haaa😅 ayy ne bileyim yaa kimin aklına gelir. Dikkatli okumamisim neyse yazdıkları isimler güzel koysun birini😅