Sonnur2 Ben prima daha uygundur diyordum ama molfix yenidoğan paketi daha avantajlı sanki . Kalite olarak hangisi ?
SevgibiR Sonnur2 bn Prima aldim ama bilmiyorum bitsin bakcaz ıslak mendil alamadim daha çocuğa ya ne alsam
ozgeya Sonnur2 bebeğim doğduğundan beri prima premium care kullanıyorum,şuan 5 aylık olduk daha tek bir pişik,sızdırma problemimiz olmadı
Yasemincifci Sonnur2 kalitesi değilde canım bebeğinin popişinin kabul etmesi daha önemli primayı kullanıp bi çok kişi pişik yaşıyor molfixtede yani bebeğinin cildine bağlı bezin kalitesi
SevgibiR ozgeya bnde de o var 🤣 ıslak mendil ne kullanıyorsunuz ıslak mendil pamuk mendil fln yok bnm 🤣 eşime pamuk al dedim o da yanlış bişi almış ztn o yüzden daha yok
Edssm Ben sleepy aldım onu önerdiler ıslak mendil olarakda carrefursa nın yeni doğan ıslak mendilini aldım
Iyikilerim Yasemincifci bez pisik yapmaz ıslak mendil yapıyor saf dogalini al yada kendin peçete yi islat sil yapmaz
ozgeya SevgibiR unibaby yenidoğan kullandım ilk aylar,şimdi yine unibaby yenidoğan ile sleepy yenidoğan dönüşümlü kullanıyorum hangisini uyguna bulursam.
Ceyk Sonnur2 prima premium care aldım 1 ve 2 numara, 3 numaraya geçince migrosun bezine geçmeyi düşünüyorum bakalım cilt tipine de bağlı
momof3 Sonnur2 Primada çok fazla kimyasal olduğu her yerde yazıyor.Molfix tabiiki...Ben kullanıyorum memnunum kızım 10 ay 18 günlük
Aminehira İnstagramda mühendisinoğlu sayfasını takip etmenizi öneririm. Tüm Bebek ürünlerinin içeriğini inceleyip kimyasal veya doğal olup olmadıklarının bilgisini veren bir sayfa. Ben oradan edindiğim bilgilere göre almayı düşünüyorum.
Cileklipasta Sonnur2 primanın içeriğinde alkol ve petrolatum var. İçerik olarak molfix ve sleepy temiz. Tabi her bebeğin cildi farklı, içeriği temiz bezler de pişik sızdırma yapabiliyor.
AyazAdamom Sonnur2 biz prima premium care kullandık cocugun poposu pişik oldu sleppy deneme paketini aldık oda güzel ama primaya göre sızdırıyor. Molfix deniyorum şuan deneye deneye bulacağız. Islak mendil olarak sleppyden cok memnunuz
Annesininmucizesi Kızlar primada fazlasıyla kimsayal ve petrol var tabi ki molfixs nası kullanabiliyosnz hemde çok pahalı hadi gücü yeten alır parasını geötim ama içeriği göz göre göre asla prima kullanmam molfix yeni doğan alrım ıslak mendiliyle beraber 🌸