Kızlar selammm
Sizden destek istiyorum. Artık nasıl davranacağımı bilemiyorum. Yoruldum. Kızsam olmuyor sakin kalsam o hiç olmuyor.
Oğlum 4 yaşında ve büyüdükçe sözümü dinlemiyor. Gelenin arkasından gitmek için ağlıyor. Bir yere gidince Eve gelmek istemiyor. Babaannesinde kalmak için çok ağlıyor. Aslında eşimin ailesinin de baskısı çok büyük. Ben bişey diyorsam illa aksini söylüyorlar. Mesela eve gidiyoruz diyorum bırak kalsın burda elleme. Dışarı çıkma oynamaya yemek saati diyorum. Gel bize söyle annene bakma sen. Neler neler…. Bu sefer çocuk beni kaile almıyor. Çok yoruldum. Nasıl davranmam gerektiğini bilmiyorum artık. Baştan bir çok şeye göz yumunca bu hale geldi herşey. Nasıl tavrımı koysam bilemiyorum. Çirkefleşmek de istemiyorum. Ama bazen gerekiyor sanırım.