Elfkrbl 22+4 olmama rağmen hala hareketlerini hissetmiyorum.Doktorum plesanta ön duvarda o yüzden hissetmiyorsundur dedi. Benim gibi olanlar var mı
mrp2023 Elfkrbl benim öyle değil ama önde olduğunda evet hissedilmiyor yada az hissediliyor ileri haftalarda hissetmeye başlarsınız
Mehmettugce Elfkrbl ilk 2 gebeliğimde bende hissetmemiştim ilk gebeliklerde zor hissediliyor geç hissediliyor korkmayın
Oznur_umay67 Elfkrbl Elfkrbl ben 25 haftalıktan sonra net hissetmeye başladım canım. Kız benim ki. Tık yoktu o zamana kadar. Sağlıkocagına gidiyordum her hafta dinlemeye meraktan. İyi mi diye. Çok şükür şimdi daha net hissediyorum 😂
Elfkrbl Mehmettugce bu benim ikinci gebeliğim ilkini 17 haftalıkken kaybettim . O yüzden tedirginim hani sanki hareketlerini hissetsem hergun kafamda kurmam gibi geliyor ya da bilmediğimden
Elfkrbl Oznur_umay67 benimkide kız umarım bende bir an önce hissederim ya .Allah sağlıkla kucağınıza almaya nasip etsin
Oznur_umay67 Elfkrbl içini Elfkrbl amin 🤲🏻 İçini ferah tut. Kız bebekler biraz daha nazlı oluyormuş hareket konusunda. 🌸