Bir1kelebek Deletedmom_787 ay ne güzel 3-4 gün regl olmanız 🫠 ben 9-10 gün sürüyor bu arada ilk bebek mi olucak olursa
diesa_6 momandrabbit momandrabbit benim sat23 temmuzbat 21 ağustos ovulasyon takibi yapıyorum ama pik yok henüz
diesa_6 momandrabbit bana doktor geç yumurtluyosun demişti canım son adet günü kontrole gittim o gün bakıp yumurtan var demişti
diesa_6 momandrabbit adetin düzenli mi canım? Benim de sabahki ovulasyon testi benzer çıktı hafif koyu diğer çizgi kadar koyu değil. Sabah bitane daha yapıcam bakalım çatlaması için havuç yiyin diyolar deneyen var mı acaba🤔
momandrabbit diesa_6 ya benim reglim düzenliydi normalde 30-31 günde bir olurdum, işte en son ay 37. Günde oldum. O yüzden bi korkmuyorum değil, hala da göremedim piki
olivia77 Kızlar benim de sat 22 temmuz bugün ilk defa ovülasyon testi yaptım ama silik çıktı koyu değildi. Öncesinde de hiç yumurtlama belirtisi görmedim akıntı da yok. Yarın tekrar yapıcam bakalım