Erkekannisi2 Kızlar hareket halindeydım ama ayaklarım bacaklarım şişmeye basladı , tuzlu yedim yemekte ondan olabilirmi ? İlk defa oldu korkuyorum
greenofbroccoli Erkekannisi2 Artık bir şey kalmamış, tansiyonunuz normal ise muhtemelen tuzdandır Fazla ayakta kaldıysanız, bacaklarınızı uzatıp dinlenemediyseniz bugün o bile etkilemiş olabilir
humeyrauo Erkekannisi2 ben de 38+2 yim bi süredir ayağım hep şişiyor hem de rahatsız edici bir boyutta,son haftalar normal olduğunu duydum ama yediklerimden kaynaklı diye düşünüyorum tuz etkiliyor
Erkekannisi2 greenofbroccoli aynen canım tuzlu yapmıs eşim yemegi baya, su az içtim cok korktum bian bişi olucak dye dokundugum yerler bembeyaz oluyor kocaman oldu bacaklarım