Linagamzee ben ilk alışverişimi dün yaptım.
Yenidoğan zıbın (3 adet)
0-3 ay zıbın (4 adet)
Yenidoğan tulum (3 ya da 4 tane)
Yenidoğan alt üst takım ( 3 ya da 4 tane bundan)
Bebek battaniyesi ve müslin örtü aldım
Emzik ve biberon aldım bir de.
İlk kızımın park yatağını kurduk ona yatak alacağız, bebek arabamız var yeni puset alacağız.
Bir paket 1 numaralı bez ve ıslak mendil alacaklarım arasında.
Kendim içinde depend olması lazım ismi hasta çamaşırı alacağım ve yedek pijama.
Birden çok yüklenmemek için sadece acil bir durum olursa hazır olsun diye aklıma gelen ve ilk günler kazım olabilecek şeylerden başladım.
Bebeğin kilosına gelişimine göre devamı gelir.