Merhabalar, 31+5 teyim. 7 cm lik bir miyomum var. Devlet hastanesi takipliyim geçen haftaya kadar miyomu da alacağız diyorlardı geçen hafta gittiğim kontrolde büyük olduğunu ve miyoma karışmayacaklarını söylediler. Genel durum hakkında bi olumsuzluk belirtilmedi iyi diyip geçiyor muayeneler. Zaten devlet hastaneleri sormadan bir bilgi de pek vermiyor. Benim sorunum şu ki genel anlamda bi hasta hissediyorum sürekli ve ağrılı. Basit ev işlerimi bile göremez durumdayım bir kaç haftadır. Üstüne bir de mide yanması ekşimesi ve bulantılar eklendi 3 gündür aşırı midem bulanıyor. Halsizim uyuyamıyorum bitkinim sürekli ağlamak istiyorum artık çok yoruldum.. var mı benim gibi erkenden ağırlaşan böyle? Sosyal hayatım nerdeyse tamamen bitti gibi bişey. Bebek aşırı hareketli bu arada hatta sanki karnıma sığmıyormuş da çıkacakmış gibi hissediyorum inanın sıcaklarda bu hisler beni mahvetti ağlamak istiyorum:(((( biri sarılsa hüngür hüngür ağlarım şu an çok yoruldum