kader-02 Merhabalar, bugün 10. Haftaya girdik ve sol tarafımda kasıklarımdan bacağımı vuran bir ağrı var ve bununla beraber solda batmalar oluyor. Acaba aynı durumu yaşayan veya bir fikri olan var mı?
Dry94_ kader-02 ay bende 9+5 haftalıgım dun çok şiddetli kasık ağrısı yaşadım haftası büyüdüğü için mi yoksa idrar yolu enfeksiyonu mu bilemedim idrarda yanma koku yada idrar yaparken ağrı yok ama sol kasığım yumurtlama ağrısı gibi ağrıdı bugün de sıfır ağrı 🤷🏼♀️
Meridaily kader-02 10. Haftadayım birkaç gündür sancılar oluyor karnımın alt bölgesinde bende de anlık girip çıkıyor. Kasıklarımda sol tarafta da özellikle ağrı var. İnşallah bebiş iyidir,ben de endişeleniyorum arada 🥺
Zeyzeyzey Bende 10.haftadayım benimde sağ tarafta aynı durum normalde bu kadar belirgin bi ağrım olmazdı bu haftalar için normal mi bilen biri yazabilir mi?
betulku Bende10+3 ayaklarım aşırı ağrıyor ve kasıklarım doktorum rahmin büyüyor çok normal dedi… bol bol yatış
Mavideniz26 Bende 10 haftalıgım Adet dönemimiz de yaklaştıgı için kasık agrıları olabilir bu haftalar da bence