kizinaasikanne Senanuruslu annem anlatırdı varmış ama hiç rastalamadım. Doktorlar genetik olur annede varsa kızda da olur diyorlar bu konuda. Yani mesela bi kadında varsa mutlaka annesinde de görülürmüş
tahamommy Senanuruslu her ay mı görüyosunuz hamileyken adet görme öyle olur benim bildiğim, eğer ki ilk zamanlarındaysanız kanama alanı vs de olabilir kanama sebebi
Senanuruslu tahamommy daha ilk aydayım beta değerim yükseliyo ama kanamam var bugün 5 haftalık olduk kese görünmedi daha
tahamommy Senanuruslu anladım canım geçmiş olsun kimyasal da olabilir ama kanama alanında olmuş olabilir ilerleyen zamanda belli olur bol bol dinlenip stres yapmamaya çalış, betalarında düşüş veya düzensiz artış falan var mı
Senanuruslu tahamommy 219-663-2836 2 gün ve 3 gün arayla verdim kanları değerlerimin çok iyi olduğu söylendi şuan kese için erken de olabilirmiş tek avuntum sağlıkla kesenin oluşması stres yapmamaya çalışıyorum ama belirsizlik çok zor
AslanEge Senanuruslu 1800 de benim kesem görünmüştü vajinal ultrasonda canım. Beta artışın gayet sağlıklı maşallah 🧿 sağ salim kucağına al inşallah 🙏
tahamommy Senanuruslu değerlerin güzelmiş gerçekten güzel düşün güzel olsun 🌸 sağlıkla kucağına alırsın inşallah
Senanuruslu AslanEge kimisi öyle diyo kimisi 3500de gördük falan diyo geç döllenme olabiliyormuş sanırım inşallah öyledir Rabbim yardımcımız olsun inşallah bütün gebelerin
AslanEge Senanuruslu önemli olan beta artışın. Kimyasal ya da boş gebelikte 2 günde bir 2 katına çıkmıyor çünkü. Seninki çok güzel içini ferah tut göreceksin bebişini 🫶
Senanuruslu AslanEge şuan zaten sadece beta artışından kontrol edilebiliyo. İnşallah öyle olur teşekkür ederim