Eddyy ilk oğlandan kılık kıyafet tekstil ihtiyacım 0 şükür😅 o kadar çok kıyafet almıştım ki bir çoğunu bir kere iki kere giydi. Sadece temel ihtiyaçlarını alcam onu da 2 ay sonra hallederim herhalde.. tecrübelerime dayanarak tavsiyem bol zıbın alın, yenidoğan için abartılı kıayfet almayın çok çabuk büyüyorlar. Emzirme yastığı, korbell çöp kovası, reflü yatağı, müslin örtüler vazgeçilmez olmuştu benim için. Eğer sütünüz inş çok olursa mochi inanılmaz kolaylık. Ben sağma makinası hiç kullanmadım sadece mochi ile süt sağdım çok konforlu gerçekten ama almak için acele etmeyin, doğumdan sonra ihtiyaca göre alabilrisiniz. Emzirmeyi öğrenene kadar süreç zorlayıcı oluyor sonuçta bebek de siz de ilk defa tecrübe ediyorsunuz. Silikon meme ucu aklınızda bulunsun, ilk tercih değil tabiki ama zor da kalırsanız deneyebilirsiniz memeye geçişi kolaylaştırmıştı bende sonradan bırakmıştım. Sorunuz olursa cevaplarım💐