Bende hamileliğim boyunca sabah akşam baya kombo pahalı ürünler kullandım. 9. Ayıma girene kadar çatlağım yoktu mutluydum genetik yatkınlığımda var çünkü. Sonra bir başladı 37. Hafta sonrası bacak alt karın derken çatladım ve şuan baya üzgünüm. Lierac çatlak önleyici krem kullanıyordum zaten bide onun çatlak giderici serumu vardı onu aldım bu seferde bakalım etki edecek mi ama umudum yok.