Meyra19 Ark daha almadım yeni doğunca giyeceğini ve birde isimli yaptircam bu hafta karwr verecegim Ekim’de dogum
Zeynoooom Ark atamadım resmini ya ben elzeyn.store den yaptırdım isimli birde müslin resimli yaptırdım uygun fiyatı bizde eylül için yaptırdık
mrp2023 Ark müslin isimli yaptırdım biraz kalın geldi bana bu sıcaklar için ama 1 saat fotoğraf için kullanılacak diye önemsemedim instagramda bi sayfaya yaptırdım
EsoMom_ mrp2023 bende kalın o kumaştan istiyorum Kasım bebeği olacak benim bebeğim sayfanın ismini atar mısın