Kızlar yarın 38 hafta oluyoruz ilk doğumum 40.haftada oldu. Tek başımayım hastane uzak bu sefer doğum biraz tedirgin ediyor beni. Üstüne de 40.haftam dolduğu gün doktorum izne ayrılmış oluyor😭 zaten zar zor bulup ısındım doktorda sakinliği falan beni mutlu ediyordu doğumda rahat geçer diye düşünüyordum. Başka doktorda doğum yapmak istemiyorum açıkçası. Ananas hurma yürüyüş vs yapmaya çalışıyorum ama mesela hurmayı ananası ne kadar yemem lazım unuttum doktora sormayı. Bildiğiniz başka taktik var mı🙄