Rabiaa05 Kızlar 37+4 gunluk hamileyim. Son 5 6 gündür sol kalçamda felaket derecede ağri ve aci var. Yurumekte cok zorlaniyorum topalliyarak yuruyorum hatta. Geceleri saga sola donmekte zorlaniyorum acidan aglayasim geliyor bazen. Napsam gecer fikri olan varmi acaba?
Rabiaa05 Sevcan80 o haftalarda vardi bendede evet normal demisti doktorum magnezyum verdi kullandim gecti ama bu daha farkli sanki ne yapsam gecmiyor canim