nevhibaa benim ilk gebeligim düşük ile sonuçlandı onda direk kanama olmuştu . İkinci gebeligimde aynen 7 veya 8. Haftalarda sabah kalktım ki iç çamaşırımda sarımtirak kırmızı gibi karışık renkte leke vardı direk hastaneye gittim kesede kanama alanı oluşmuş ama bebek iyo şimdilik demişti ve progesteron başlamıştı bir hafta kullandım sonra geçti şükür ve sağlıkla kucağıma almıştım bebeğimi . Mutlaka acile gitmelisin bence .