mercimegin_annesiii aynen bende bilmiyordum düşük mü yapıyorum acaba dedim sonra baktım yerleşmeymiş tek seferlik sütlü Nescafé gibi bir serçe parmaktan az gelmişti
Arkadaşımın 1 gün önce toplu iğne ucundan daha küçük pembe gelmişti mesela
Bu arada ilk gebeliğimde hiç yaşamadım
Yine gebelik düşündüğüm zamanda leke gibi gelip 1.5 gün gelmediği hatta yerleşme sandığım zamanda oldu
Psikolojik te oluyor insan psikolojisi çok değişik
Ama gebelikten gebeliğe kişiden kişiye de değişen durum bu şeyler