edadm kızlarrr bi kızım var ismi elisa, 27haftalıo hamileyim bi kızım daha olacak isim bulamıyoruz.. parla, ada, ilay ya da ilya var şimdilik aklımda ama başka önerileri olan varsa yazar mısınız siz ne koydunuz ya da koyacaksınız kızlarınızın ismini
Zge12 edadm ilk kızımın ismi talya şuan 31 haftalık hamileyim daha yeni karar verdik kardelen olacak nasipse
Aysunays edadm Kızımın ismi İlay🩷 tavsiye ederim.. Hem anlamı çok güzel hem de Türkçe bir isim şuan 2.bebeğim için anlamı ilay kadar güzel bir isim bulamadım hâla
edadm Elaozkan ben çok istedim ama eşim ısınamadı bi türlü.. hiçbir şey bulamazsak alina koyarım ama bence 🤭
minimalmom Arya Lena Tuana Mercan Erva İkra İdil Duru İpek Liza Menesa Mira Ayliz Lidya Ala Esilya Ayza Eliz…
avucundaopucuk Arya ismini çok beğeniyordum ama anlamı çok manasız denizcilik askere sordum ve geceleri gemide bayrak indirmek için arya diye bağırıyorlarmış anlamı bu koyucağım ismin anlamının düzgün olmasını önemsiyorum açıkçası çünkü karakterini etkilediğine inanıyorum. Biz İlay ismini koyucaz inşallah hem Türkçe hemde anlamı çok güzel
edadm avucundaopucuk benim de aklımda ama karar veremiyoruz bir türlü bakalım ne olacak. ilay çok güzel gerçekten
edadm Aysunays evet çok güzel gerçekten ben ilk kızıma da çok istemiştim ama eşim istememişti o zamanlar.. şimdi de biraz kararsız bi sonuca varıcaz inşallah ilay olmasını isterim ❤️
Zge12 edadm bende başta uyumlu olsun istiyordum hiç bişeye karar veremedik sonra eşim kardelen olsun mu dedi hoşuma gitti tamam dedim bende ☺️