cansuuusuu İkili tarama testi sonucum çıkmış çoğu kişi ilk labaratuvardan raporu alıp öyle doktorun yanına gideceksin diyor kimisi doktorun sistemine düşüyor diyor yarın gidecem bilmeden gidip koşturmak istemiyorum siz naptınız